CHESTERFIELDSovesofa 3-seter Fløyel Beige

FEW LEFT
10 495
NOK
Delbetale fra: 527 NOK/Måned
Forventet levering: 5-10 hverdager
10 års garanti
Delbetale fra: 527 NOK/Måned
  • Totaldybde sete:87 cm
  • Sengemål:140x180 cm
  • Materialtype:100% polyester
  • Sitteplasser:3 st
  • Bredde:215 cm
Se alle spesifikasjoner

Chesterfield står for stabile formgivningsarbeid, klassisk design og en trendsikker stil som berører. De britiske innslagene er håndgripelige og designet går helt i linje med både dagens interiørmagasin og Engelske landsbygda på den tiden – en kombinasjon det er vanskelig å slå! Med sjenerøse mål og god komfort imponerer sovesofaen som fungerer like bra i store slottslokaeler som i den trendy leiligheten der compact living er et behov. Raskt og enkelt forvandler du sofaen til en soveplass når du har overnattingsgjester og utnytter samtidig plassen til det maksimale.

Chesterfield er en serie møbler som består av sofaer, lenestoler og fotskammel i samme vakre stil i flere forskjellige fargevalg og størrelser. Seriens fokus ligger på formgivningen og kjennetegnes av den klassiske og solide stilen fra den engelske landsbygda på den tiden. De ulike valgmulighetene av farger og materialer gjør at møblene tar en mer moderne rolle og ses litt mer som en oppgradert klassiker!

Kombiner gjerne sofaen med andre møbler fra samme serie, for en mer elegant og enhetlig stil i hjemmet ditt.

Spesifikasjoner
CHESTERFIELD Sovesofa 3-seter Fløyel Beige
CHESTERFIELDSovesofa 3-seter Fløyel Beige
Mål
Bredde215 cm
Høyde78 cm
Totaldybde sete87 cm
Sengemål140x180 cm
Materiale
Materialtype100% polyester
Antall
Sitteplasser3 st
Øvrig
SerieChesterfield
FargenavnBeige
Farge, ,
FunksjonOppredningsbar
StilRustikk
UtseendeFløyel
Garanti10 år
Artikkelnummer: 663767
Sammendrag av anmeldelser

Velg en rad nedenfor for å filtrere anmeldelser

Gjennomsnittlig kundevurdering
Totalt
4.5
Kvalitet
3.5
Leveranse
5
Kundeservice
5
24/12/20

Natalia
10/07/19

Amanda
Forventet levering: 5-10 hverdager
Levering

Vi leverer alltid varene hjem til deg. Mindre leveranser kan bli sendt til et utleveringssted nære deg. En fraktavgift tilkommer i kassen etter du har fylt i dine personlige opplysninger.

Vil du gjøre din leveranse enklere? Vi har flere tilleggstjenester som gjør din leveranse enda enklere, og etter gjennomført bestilling får du mulighet til å velge tilleggstjenester som vi kan tilby ditt kjøp

Har du spørsmål? La vår profesjonelle kundeservice hjelpe deg! Kontakt oss enten på telefon eller via e-post.

Sende mail

Telefon: 23 96 26 00

Åpningstider:
  • Hverdager
    10.00 - 15.00
Dette synes våre kunder
Trustpilot

Truls2021-01-18
Fantastisk support
Fantastisk support. Fikk all info jeg trengte og mer til. Kan anbefales
Liberty Cornejo2021-01-16
Billig
Billig. God kvalitet møbler.
Marit Haraldstad-Sagbakken2021-01-16
Fant mitt lille fantastiske drømmebord…
Fant mitt lille fantastiske drømmebord her i ekte teak og ekte håndarbeid. Er så gøy å ha noe andre ikke har, men veldig personlig. Og så passer det veldig godt min personlighet. Dette er første gang jeg handler noe her, men det blir helt sikkert ikke den siste gangen 😄
André2021-01-15
Punktlighet med leveranse og god…
Punktlighet med leveranse og god kvalitet
Alina 2021-01-11
Profesjonell og rask levering.
Profesjonell og rask levering.
Henning2021-01-09
Bestilte tilhørende sofa til en stol av…
Bestilte tilhørende sofa til en stol av samme modell. Rask levering, og en veldig fin sofa, men selv om jeg bestilte identisk farge som stolen så kan du se merkbar forskjell i fargen. Bortsett fra det er jeg veldig fornøyd!
Steinar Morten Nordvik2021-01-08
MEGET BRA VARER HAR KJØPT MYE TIL BERE.
MEGET BRA VARER HAR KLØPT MYE TIL BERE.
Siw Kristiansen2021-01-08
Meget fornøyd med stolene
Meget fornøyd med stolene
Tom S2021-01-06
Jeg er fornøyd med skapet jeg kjøpte
Det manglet en del til skapet jeg kjøpte. Jeg reklamerte og sendte med den informasjon Furniturebox trenger for å få tak i delen hos leverandør. Allikevel fikk jeg spørsmål og måtte sende info på nytt. Det var vanskelig å få tak i epostadresse for å spørre om de hadde mottatt reklamasjonen. Jeg fikk ingen, vanligvis automatisk "noreply"-melding da jeg hadde reklamert.
Handle Stil | #Furniturebox